2022
április
13
szerda

Tanórai kalandok és projektek a Digitális Témahéten

Az 1. b osztály írás óráin, a betűkkel való ismerkedést a Genially alkalmazás segítette, amely egy játékos feladatsort kínált a tableteken párban dolgozó nebulóknak. A tanórákon örömmel és aktívan dolgoztak, saját munkájukat ellenőrzését is szívesen végezték, társaiknak is sok segítséget adtak.

Az 1.c-sek a Sándor, József, Benedek... és a tavaszi méhecske ébredése c. projekthét keretében betűket tanultak, matematikai feladatokat oldottak meg tabletekkel, gyakorolták a Genially-t, a tankockákat és a QR kódok leolvasását. Digitális képszerkesztő programokkal készítettek versillusztrációkat. Padlórobotokkal programozási feladatokat oldottak meg.

A 3.a osztály Mese projekthetet tartott, melynek keretében a meseszámok közt haladva egy közösen kitalált történet helyszíneire juttatták el a Bee-bot robotokat. A gyerekek a meseszereplőket Autodraw programmal rajzolták meg, a LapodaMese segítségével pedig a történetmesélést gyakorolták.

Az 5.b-sek projektóráján az E-ON EnergiaKaland c. tanulási programját használták, amely számos digitális „kihívást" kínált számukra saját környezetük energiaforrásainak megismerésére, energiatudatosságuk formálására.

Egy híján 200- Petőfi c. önálló iskolai projektünk keretében digitális kalandra hívtuk felsős tanulóinkat. A résztvevők névadónk örökségét kutatták. Csoportban végzett alkotó munkájuk során különböző digitális alkalmazások segítségével hoztak létre produktumokat. Munkájukat rövidesen az iskola honlapján is közzé tesszük.


Vissza

Amennyiben szeretne hozzászólni, kérjük jelentkezzen be vagy regisztráljon!